3 maj 2013

Sista praktikdagen

Då var stunden kommer, idag så hade jag min sista praktikdag och därmed avslutas min sista LIA-period för hela utbildningen. Det känns jätte konstigt, inte att sluta praktiken utan mer att jag kommer inte gå i skolan nåt mer...efter den här månadens slut så tar jag examen och det är nog det som skrämmer mig!

Igår hade jag ytterligare en intervju på ett hotell vilket var riktigt tur då jag samma dag fick veta att jag inte fått jobbet som receptionist på Birger Jarl. Jag som tyckte att den intervjun gick bättre än den igår så jag vette tusan hur detta ska gå. Hoppas verkligen på denna tjänst då den ligger vid Arlanda så det blir inte lika långt för mig att åka sedan verkade det som ett bra ställe med härlig mentalitet.

Receptionschefen som intervjuade mig berättade att jag skulle få höra ifrån honom nästa vecka och att de ska försöka jobba så fort som möjligt med en anställning. Detta på grund utav att killen som hade denna tjänst redan har slutat så de är en man kort.

Men det blir ännu mer jobbsökande i helgen och förhoppningsvis kan jag ordna en till intervju för jag behöver verkligen jobb.

Men hoppas ni alla får en härlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar