27 maj 2013

Nu börjar det

I fredags så tig jag examen, en dag som jag aldrig trodde skulle komma. Inte för att vår skolgång var så värst lång (2år) utan mer för att jag känner att jag skulle lätt kunna stanna där ett år till...minst!

Det var en hemsk känsla att veta att många av dessa vänner i klassen kommer det ta ett bra tag innan jag träffar dem igen. Även om vi ni hamnar inom samma bransch, dock vissa i Skåne och andra i Göteborg.

Men idag är det en ny dag, idag börjar jag på mitt nya jobb och jag bara vet att jag måste göra bra ifrån mig så att jag tillslut når mina (inte riktigt färdiga) uppsatta mål. Jag vet nästan nu vart jag vill och det här jobbet och erfarenheten som kommer med den är ett bra steg på vägen.

Men idag på min första dag så tar jag för givet att jag kommer vara helt slut i huvudet och att jag kommer att sova hela kommande helg för att orka näst kommande vecka! 

Håll tummarna för mig idag och jag hoppas att jag inte gäspar för mycket och att jag hinner äta frukost när jag kommer fram till jobbet!

Jag uppdaterar er efter dagens slut!

1 kommentar: