8 juni 2012

Trevligheter

Idag hade vi en väldigt skön dag på skolan. På grund utav studenten så slutade vi halv tolv vilket kändes underbart med tanke på hur fint vädret var.

Jag tog en sväng ned på stan för lite shopping men började shopping rundan men lunch på Rob's. Mitt lunchsällskap var som vanligt lika trevlig dock så glömde dom som jobbade där bort vår mat...lite mindre kul... Men vi fick en gratis smoothie för att vi fått vänta så länge.

Full kalabalik fram till klockan två då alla studenter åkte runt på flak, skrek/sjöng och dansade. Blev rätt lycklig av den synen, även om jag aldrig åkte flak så längtar jag ändå tillbaka till studenten. Fatta att det är fyra år sedan, förstå hur fort tiden går. Galet!

Men efter att jag sagt hejdå till mitt första sällskap och shoppat lite så mötte jag upp mitt andra!

Vi gick sedan och tog en fika, återigen på Rob's, sedan pratade vi lite om morgondagens festligheter hemma hos Gina och Henrik. Inflyttningsfest = inflyttningspresent så det inhandlade vi med!

Nog med bloggande nu, det är jobb imorgon och jag vill vara pigg. Men jag delar med mig av en bild på massa glada studenter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar