28 juni 2012

Nya glas och överraskningar

Igår var det ett 10 timmars pass som gällde på jobbet, det gick faktiskt bra och tiden gick fort trots de få kunderna.

Jag har länge nu spanat in några färgglada glas som jag varit sugen på. Vilket slutade med att igår kom jag men men åtta härliga orangea glas! Jag var/är överlycklig för de passar så bra i mitt köksskåp. Tycker det är så roligt med inredning men minst lika roligt med porslin och glas.

Sedan inte nog med det, jag var inställd på en myskväll och det fick jag. Men jag fick även en liten överraskning, tre stycken rosor. Underbara människa säger jag bara! Så omtänksamt att du ville överraska mig och det gjorde du verkligen kan jag lova!

Idag är det cityfestival här i Västerås och då ska jag, Fia och mr. N gå och se kapten röd och takida nere på stan. Kommer verkligen bli super, jag återkommer med bilder imorrn.

Här nedan bjuder jag på två bilder från gårdagen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar