18 augusti 2013

Seg som vanligt

Idag är det jobb som gäller, hade turen att byta min förmiddag mot en eftermiddag idag. Vilket resulterade i att jag hann träffa min syster från Tyskland och hennes tjejer (mina syskonbarn) som var på besök hos sin släkt här i Uppsala!

Alltid lika roligt att träffa henne och nu hade jag turen att få träffa ett av mina syskonbarn Teresa för första gången och även Sussis resterande släkt! Riktigt trevligt var det även om det bara var för två timmar! Nästa helg kommer jag då åka iväg till systers stuga och hälsa på, då blir det lite mer kvalitetstid!

Utöver detta så har jag och Niklas flyttat till vår nya lägenhet, just nu ser det ut som ett totalt bombnedslag i den nya bostaden och ändå har vi fler lådor att hämta...hur ska detta sluta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar