25 januari 2014

Nulägets livssituation....

....är inte något annat än klockren!
Jag måste ju ta tillfället i akt att uppskatta min situation just nu, bara för att jag har det så bra som jag har det.

Jag har lyckats hitta ett jobb i Uppsala som jag trivs med då det både gäller arbetsuppgifter och jobbarkompisar. 

Jag och älsk har hittat en underbar lägenhet i närheten av centrum, vi har fortfarande lite fix att göra för att få till den extra bra men det känns underbart att ha ett hem som vi kan stanna i så länge som VI känner för det och slipper flytta för att tiden gått ut.

Jag och älsk har i slutet på den här månaden bott ihop i ett helt år men redan flyttat tre gånger tillsammans. Trots att det har varit jobbigt ibland för det går nog inte att undgå speciellt vid flytt så finns det fortfarande inget bättre än att efter en lång dag få krypa ned i sängen med den underbara mannen! Han kan alltid få mig att skratta även om jag kan bli smått galen på honom ibland, men jag tror att det är kärlek de.

Sedan så ska jag även åka utomlands på en riktig solsemester och den första sedan -07 så jag lovar att den är efterlängtad! Jag kommer att åka iväg med min underbara familj då min pappa fyller hela 50 år, så vi åker till Gran Canaria i 2 veckor och otroligt nog är det enbart 14 dagar kvar tills vi åker!!!! Underbara känsla!

Jag har även börjat komma igång lite med träningen vilket känns riktigt skönt, jag kommer även börja med poledancing igen vilket enligt min mening är en av de roligaste träningssätten ever! Jag firade till och med detta genom att köpa en hel uppsättning med nya träningskläder idag, mycket bra initiativ tycker jag själv!

Så ni kanske förstår att jag är väldigt nöjd med min livssituation just för tillfället, för jag avgudar den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar