17 december 2013

Födelsedagar!

Igår så fyllde jag 24 år, det kändes väl inte så speciellt som det brukade göra när jag var liten. Då jag knappt kunde somna utan jag låg vaken och när väl mamma och pappa kom för att sjunga för mig så låtsades jag sova!

Det kommer nog aldrig bli så igen, inte nu då jag arbetar och har annat att tänka på, jag hade inte ens bakat något denna födelsedag. Det fanns lixom ingen ork mellan julkort och arbete och min lata sida som kommer fram allt oftare nu för tiden.

Däremot så fick jag mig en härlig kväll på min födelsedag, jag jobbade förmiddag på hotellet så jag tog mig hem en rätt bra tid i alla fall. Åkte en sväng på affären för att inhandla lite fika till mitt besök som skulle komma sen på kvällen, glass och kladdkaka. Alltid en hit! 

På kvällen kom då Camilla förbi och hade en liten flaska vin med sig som vi delade efter att vi två och Niklas tryckt i oss lite fika. Till vinet serverades även ostar som jag även fick, tillsammans med en liten julstjärna som fick vara dekoration på bordet!

Efter Camilla åkt hem så åkte jag och Niklas ner på stan för att äta lite och sedan för att gå på bio och se andra delen av Hunger Games. Riktigt bra var den måste jag tillägga!

Jag fick två jätte fina halsband av älsklingen, ett som jag hade önskat mig och ett som han ville köpa som en överraskning! Ena halsbandet var från Efva Attling och det andra var utav märket Maggio, ett lite större och det andra lite nättare. Jag är helnöjd!

Så tack för en härlig födelsedag, bara för att det inte är som det var då jag var liten så måste jag säga att det fortfarande är kul att fylla år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar